onsdag 8 november 2017

Livstecken från Teddy!

Igår hittade vi äntligen ett mail från Teddy , det var skickat 171106:

Hej,
Jag heter Olivia och min mamma hittade Teddy på tåget från Stockholm till Västerås och tog med honom hem. Han har fått sett en hel del och varit med på både Halloween fester, med till badhuset i Sala och gosat med både mig och med min tvillingsyster Cornelia och med min lillebror. Alla tycker Teddy är så mysig. Nu har vi satt honom i en Soffa på Erikslund Shoppingcenter i Västerås och när vi tittade sist så satt han inte kvar där. Nu är han nog ute på nya äventyr! Det var allt från oss! :)

Många kramar från
Olivia, Cornelia och Lucas


Nu hoppas vi Teddy kommer vidare och att vi får mera uppdateringar om var han befinner sig längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar